

Grafik, autor, ilustrátor
V průběhu roku 2019 začal jsem s prvními skicami pro vysněný projekt - balíček hracích karet na téma středověk. O vánocích toho roku měl jsem v rukou zkušební černobílé vzorky a v březnu 2020 vydal svůj první projekt - Prshak.
Nečekaný úspěch balíčku karet v plátěném pytlíku fouknul mi vítr do plachet a v průběhu roku zrealizoval jsem další téma a sice severskou mytologii - projekt Hedarot: viking poker. Ten přilákal pozornost i většího vydavatele a já tak získal čas na kreslení dalších karet, které jsem nedokázal na trhu najít. Takto vznikl Karban - téma středověk, oválné hrací karty, autentický zážitek z toho mít v ruce cosi podobného kartám, se kterými hráli lidé ve středověku.
A potom přišli „Slovanské potvory“. V podstatě jsem začal tématiku oťukávat už kolem roku 2017, ale odradili mě zdroje zanešené všelijakou propagandou. Takže jsem si dopřál odbočku k mytologii germánské a po pár letech se vrátil ke Slovanům. Vnímám ten projekt jako zkoumání kořenů vlastních, tedy člověka žijícího v Čechách, střední Evropě, kde se primárně mísila kultura Keltská, Germánská a Slovanská. První skicy a následně sešity (klíčky) vyšli v průběhu roku 2023 a celkem nečekaně vyústili v publikování první knihy, proto „Svazek I“ - jedná se o obsah 5 sešitů v uceleném tvaru.
Nejčerstvějším dílkem je Bestiarium: Středověký bestiář, vzniknuvší během roku 2024 - ten zkoumá středověké rukopisy, tzv. bestiáře. Už jako dítě mě fascinovali všelijací bazilišci, čerti, draci, divoženky a cesta oněmi manuskripty odměnila mě odpovědí na spousty otázek ohledně symboliky spojené s oněmi tvory - totiž vedle nadpřirozených nestvůr, zabývají se ony knihy také zvířaty známými, ovšem s popisy a následnými ilustracemi tak překroucenými, až působí jako nadpřirozené a kdo ví, možná je tak jejich podstatě svým způsobem blíže.